當全世界嘅貓奴愈嚟愈多時,不時都會睇到好多有關養貓有幾好嘅文章,的確,貓貓係好可愛又得人鍾意,而且更多人係喜歡貓貓嗰種冷淡,高竇得嚟同時又笨笨的,呢種落差係咪好得人喜歡呢?不過一直以嚟有爭論嘅係,好多無養過貓人會話貓唔係好痴人,但貓奴一定會反對,認為主子雖然唔會好似狗咁嗲,但都「認得我,會同我玩,好耐無見會掛住我架!」係咪真呢?定係一廂情願呢?近日英國林肯大學獸醫學系教授Daniel Mills,就公布咗自己多年嘅研究,同時又係一位貓奴嘅佢,研究嘅結論竟以係「貓係天性自私、無同情心嘅動物。」貓會掛住你?好多貓奴都會開心分享,平日縱然主子唔多啋你,但你一遠行返屋企,主子就會哄埋你理痴下你,令你覺得「佢都有掛住我嘅!」Daniel話你知,貓呢個行為並唔同狗,唔係因為思念而親近你,只係當你係其他死物一樣,沾上氣味以保持控制權,話畀其他貓知:呢件嘢係我架!唔聽你支笛?好多貓奴已經習慣咗貓係唔會聽你叫個名就作出回應,大家係咪覺得因為貓唔識聽自己個名?Daniel話,貓同狗一樣,係識得分辦人類叫緊佢哋,亦清楚知道人類係想佢哋回應,但佢哋就係唔會應,亦唔會應酬你,因為佢哋根本唔Care你哦!對你感情?好多人都知,狗係會認定主人,好多Case甚至係狗同主人分別十數年,但一見到主人仍然記得,會開心若狂;但貓呢?Daniel話,貓其實唔重視感情,同主人相對十數年,可能同對一個啱啱見佢嘅人感情一樣;大家覺得主子對自己特別有感情?純為錯覺! ***** 欲詳文,敬請移駕至 **YahooNews即時新聞**

五分袖撞色條紋刺繡上衣 TOFFEE | TOFFEE
五分袖撞色條紋刺繡上衣 TOFFEE,TOFFEE,春夏新品上市;版型一般、微彈性;五分袖撞色條紋設計
五分袖撞色條紋刺繡上衣 TOFFEE | TOFFEE

現正特價中: $328 我要立即前往搶購

arrow
arrow

    ixi14 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()